Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/var/www/clients/client1/web187/web/wp-content/themes/envas-child/dynamic.css) is not within the allowed path(s): (/www/doc/www.feraxconsulta.cz:/disk2/doc/www.feraxconsulta.cz:/usr/share/php:/www/tmp:/tmp) in /www/doc/www.feraxconsulta.cz/www/wp-content/plugins/option-tree/includes/ot-functions.php on line 255

Otevřené pozice

Obchodní činnost

Regionální manažer

Rozšiřujeme zastoupení v dalších regionech. Pokud máte ambice nejen být profesionálním poradcem, ale rovněž chcete vykonávat manažerskou pozici a vést tým lidí působících v rámci Vašeho regionu, tak jste ten pravý člověk. Budeme mít na starost kompletní chod kanceláře, vedení obchodního týmu poradců. Čekají Vás nadstandartní odměny, motivační prémiové programy a možnost podílet se na rozvoji mladé, rostoucí společnosti, která chce dělat věci jinak a lépe.

Finanční specialista

Jedná se o pracovní pozici, která je základním stavebním pilířem naší činnosti a celé společnosti. Na této pozici hledáme poradce, kteří mají mnohaleté zkušenosti na poli finančního poradenství a plánování. Tato pozice je náročná zejména tím, že poradce na ni musí obsáhnout širokou škálu oblastí poradenství: 1.) Tvorba analýz a finančních plánů, 2.) Oblast zajištění životních rizik, 3.) Tvorba kapitálu a jeho ochrana, 4.) Investice Pokud máte kuráž a chuť neustále se zdokonalovat a rozšiřovat své obzory, tak neváhejte a kontaktujte nás pro bližší nabídku spolupráce.

Specialista na hypoteční a bezúčelové úvěry

Na každé pobočce regionálního zastoupení naší společnosti chceme mít komplexní tým finančních poradců, kteří dokáží zajistit pro naše klienty veškerou škálu poradenství v oblasti osobních, rodinných a podnikových financí. Hledáme zkušeného úvěrového specialistu pro oblasti hypotečních úvěrů a produktů spadajících do zákona o spotřebitelském úvěru.

Administrativní pozice

Asistentka centrály

Na tuto pozici hledáme člověka, který se bude rád učit novým věcem, spolehlivou osobu se zkušenostmi s administrativnéí činností v oboru financí. Požadujeme dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování. Za úkol bude mít zajištění organizačního chodu centrály společnosti, komunikaci s poradci, klienty, obchodními partnery a jiné.

Asistentka administrativy

Tato pozice rozšiřuje pracovní náplň asistentky centrály. Hlavní náplní je pomoc finančním poradcům se zpracováním jednotlivých obchodních případů. Jedná se zejména o zpracování klientských šanonů, komunikace s obchodními partnery, vyřizování korespondence, příprava smluvní dokumentace ke sjednávaným finančním produktům, případně osobní či telefonický kontakt s klienty poradců. vyžadujeme vysokou míru spolehlivosti, flexibilitu, učenlivost, komunikační schopnosti a příjemné vystupování. Pokud jsou papíry, počítač a systematická práce Vaše doménou, tak jste ta pravá (ten pravý) pro tuto pozici. Neváhejte nás kontaktovat pro získání konkrétní nabídky spolupráce.

Staňte se součástí něčeho, na čem záleží

Zanechte nám kontakt

Zanechejte nám Vaše jméno, telefonní číslo a ohledně čeho potřebujete poradit a my se Vám ozveme.