Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/var/www/clients/client1/web187/web/wp-content/themes/envas-child/dynamic.css) is not within the allowed path(s): (/www/doc/www.feraxconsulta.cz:/disk2/doc/www.feraxconsulta.cz:/usr/share/php:/www/tmp:/tmp) in /www/doc/www.feraxconsulta.cz/www/wp-content/plugins/option-tree/includes/ot-functions.php on line 255

Proč se obrátit na nás?

1.

Spolupracujeme s více než 75 obchodními partnery z oblasti financí

2.

Při poradenství napříč oblastmi využíváme znalostí historie peněz a ekonomických cyklů

3.

Vždy klademe klienta na první místo

4.

Spolupracujeme pouze s profesionály

5.

 Neustále dbáme na naše vzdělání a posouváme se stále dál

6.

Budujeme dlouhodobé vztahy – s klienty, se spolupracovníky i obchodními partnery

Hlavní přidanou hodnotou práce našich poradců je následující systematický postup:

1.

Chceme klienta poznat. Jaké má přání, cíle a priority

2.

Na základě důkladné analýzy stávající situace, toku peněz v rodině a zkušeností klienta začínáme zpracovávat tzv. AUDIT SMLUV.

3.

Vymyslíme, setavíme a navrhneme několik variant řešení daného požadavku klienta. Neexistuje jedno univerzální a nejlepší řešení na vše, proto si dáme tu práci a navrhujeme minimálně 2 – 3 varianty.

4.

Následuje rozhodnutí klienta, která z navrhovaných variant mu nejvíce vyhovuje.

5.

Teprve až nyní nastává samotná realizace vybraného řešení. O vše se postaráme my. Připravíme veškeré smluvní dokumentace, žádosti, změny, ukončení apod.

6.

V této fázi přichází na řadu naše odměna. Existují 2 scénáře:

  • Naši odměnu hradí finanční instituce za odvedenou a hotovou práci (např. za vyčerpání prostředků z hypotečního úvěru) a díky tomu je naše veškerá práce pro klienty bezplatná.
  • Dohodneme si předem s klientem platbu dle ceníku za konkrétní služby na základě vystavené faktury (např. vyhotovení kupní smlouvy, realizace prodeje či nákupu nemovitosti, sestavení plánu apod.)

Pokud budete spokojeni a budete chtít dopřát stejnou zkušenost někomu ze svých blízkých, velmi nás potěší, když nás doporučíte.

7.

Předáváme klientovi veškeré smluvní dokumentace přehledně a logicky uspořádané ve složkách či šanonu. Zde pro nás začíná dlouhodobá fáze spolupráce s klientem, pravidelné návštěvy a servisní úkony, které mají za cíl udržovat nastevené řešení vždy aktuální, odpovídající konkrétní životní situaci klienta tak, aby využíval své programy na 100%.