1.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
1.
Chceme klienta poznat. Jaké má přání, cíle a priority
2.
Na základě důkladné analýzy stávající situace, toku peněz v rodině a zkušeností klienta začínáme zpracovávat tzv. AUDIT SMLUV.
3.
Vymyslíme, setavíme a navrhneme několik variant řešení daného požadavku klienta. Neexistuje jedno univerzální a nejlepší řešení na vše, proto si dáme tu práci a navrhujeme minimálně 2 – 3 varianty.
4.
Následuje rozhodnutí klienta, která z navrhovaných variant mu nejvíce vyhovuje.
5.
Teprve až nyní nastává samotná realizace vybraného řešení. O vše se postaráme my. Připravíme veškeré smluvní dokumentace, žádosti, změny, ukončení apod.
6.
V této fázi přichází na řadu naše odměna. Existují 2 scénáře:
Pokud budete spokojeni a budete chtít dopřát stejnou zkušenost někomu ze svých blízkých, velmi nás potěší, když nás doporučíte.
7.
Předáváme klientovi veškeré smluvní dokumentace přehledně a logicky uspořádané ve složkách či šanonu. Zde pro nás začíná dlouhodobá fáze spolupráce s klientem, pravidelné návštěvy a servisní úkony, které mají za cíl udržovat nastevené řešení vždy aktuální, odpovídající konkrétní životní situaci klienta tak, aby využíval své programy na 100%.